DAKLE EVO PRENOSIMO I PROTOKOLE KOJI SU OBJAVLJENI NA WEBU NAŠE ŠKOLE
PROTOKOL ZA PONAŠANJE UČENIKA PUTNIKA TIJEKOM VOŢNJE U AUTOBUSU
1. Ovaj Protokol sačinjen je isključivo za potrebe OŠ Antuna Mihanovića, Osijek a odnosi se na ponašanje učenika putnika tijekom voţnje u autobusu.
2. Autobusni prijevoz putnika organiziran je za učenike iz prigradskih naselja Podravlja, TvrĎavice i učenike koji stanuju u ulici Biljska cesta. Prijevoz putnika obavlja Gradski prijevoz putnika, Osijek, a plaća Gradsko poglavarstvo.
3. Prijevoz putnika obavlja se prema Pravilima o prijevozu putnika, a prema redu voţnje koji na početku školske godine utvrĎuju Gradski prijevoz putnika i ravnatelj škole.
4. Pri dolasku ili odlasku, učenici u autobus ulaze i izlaze na označenim autobusnim stajalištima i na autobusnom ugibalištu ispred škole u vrijeme koje je naznačeno u redu voţnje.
5. Tijekom voţnje u autobusu učenici su duţni pridrţavati se pravila o ponašanju putnika u javnom prijevozu kao i ovoga Protokola. Radi sigurnosti tijekom voţnje, učenici su duţni sjediti ili se čvrsto drţati. Nije dopušteno hodati, otvarati prozore, vikati, gurati se, tući se i ometati vozača.
6. Brigu o izvršavanju Protokola vodit će deţurni učenici u autobusu. To će biti dva učenika osmih razreda koje će za svaki tjedan odrediti njihovi razrednici. Deţurni učenici duţni su brinuti o redu u autobusu i prijaviti sve one koji se ne pridrţavaju ovih uputa.
7. Za učenike koji su prijavljeni provest će se razgovor s roditeljima te ih upozoriti na obvezu pristojnog ponašanja u autobusu.
8. U slučaju ponovljenog kršenja odredbi Protokola roditelj preuzima obvezu prijevoza svog djeteta u školu, o svom trošku, u trajanju od tjedan dana.
9. Ako učenik putnik, unatoč poduzetim mjerama iz točke 7. i 8. Protokola, nastavi s neprimjerenim ponašanjem, Učiteljsko vijeće moţe donijeti odluku o zabrani prijevoza za tog učenika do kraja tekuće školske godine.
10. Na kraju svake školske godine ravnatelj će nagraditi i javno pohvaliti onog učenika koji se uzorno ponašao tijekom voţnje, a na prijedlog svih učenika putnika.
11. Ovaj Protokol sastavni je dio Pravilnika o unutarnjem redu OŠ Antuna Mihanovića, Osijek.
Na temelju članka 43. Statuta Osnovne škole Antuna Mihanovića, Osijek, Školski odbor na sjednici održanoj 30. siječnja 2008.g. donio je
P R A V I L N I K O UNUTARNJEM REDU
proĉišćeni tekst
I. OPĆE ODREDBE
Ĉlanak 1.
Ovim Pravilnikom uređuje se unutarnji red Osnovne škole Antuna Mihanovića, Osijek (u daljem tekstu: Škola).
Ĉlanak 2.
Ovaj Pravilnik odnosi se na sve osobe za vrijeme njihova boravka u Školi.
Ĉlanak 3.
S odredbama ovoga Pravilnika razrednici su dužni upoznati učenike i njihove roditelje.
Jedan primjerak ovoga Pravilnika ističe se na vidljivom mjestu kod ulaznih vrata.
II. BORAVAK U PROSTORU ŠKOLE
Ĉlanak 4.
Učenici, radnici Škole te druge osobe mogu boraviti u prostoru Škole samo tijekom radnog vremena Škole.
Ĉlanak 5.
U vanjskom i unutarnjem prostoru Škole zabranjeno je:
pušenje
nošenje oružja
pisanje po zidovima i inventaru škole
bacanje papira, žvakaćih guma i ostalog sl. smeća izvan za to namijenjenih mjesta
unošenje i konzumiranje alkohola i narkotičnih sredstava
unošenje sredstava, opreme i uređaja koji mogu izazvati požar ili eksploziju
igranje igara na sreću i sve vrste kartanja
unošenje tiskovina nepoćudnog sadržaja.
dovođenje stranih osoba u školu bez odobrenja ravnatelja
dovoditi životinje u prostorije i okoliš škole.
Ĉlanak 6.
Dužnost je radnika, učenika i drugih osoba koje borave u Školi, skrbiti se o imovini Škole prema načelu dobroga gospodara.
Korištenje školske športske dvorane dopušteno je samo uz poštivanje Protokola o korištenju školske športske dvorane koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.
Ĉlanak 7.
Svaki uočeni kvar na instalacijama električne struje, plina ili vodovoda, grijanja ili drugi kvar radnici i učenici obvezni su prijaviti dežurnom učitelju, ravnatelju ili tajniku.
Ĉlanak 8.
Radnici i učenici Škole dužni su se kulturno odnositi prema roditeljima i drugim osoba koje borave u Školi.
Ĉlanak 9.
Nakon isteka radnog vremena radnici su dužni uredno pospremiti radne materijale, zatvoriti prozore, isključiti električne aparate i zaključati radne prostorije.
III. RADNO VRIJEME
Ĉlanak 10.
Radno vrijeme Škole je od 6'00 do 21'30 sati.
2
Ĉlanak 11.
Radnici su dužni dolaziti na posao i odlaziti s posla prema rasporedu radnog vremena. Način evidencije nazočnosti na radu određuje ravnatelj.
Ĉlanak 12.
Raspored radnog vremena ravnatelja i tajnika u svezi s prijemom stranaka obvezno se ističe na ulaznim vratima Škole.
Ĉlanak 13.
Roditelji mogu razgovarati s učiteljima Škole u dane primanja roditelja ili u vrijeme koje odredi razrednik odnosno predmetni učitelj, a sve prema Protokolu za informiranje roditelja o uspjehu i vladanju učenika. Protokol je sastavni dio ovoga Pravilnika.
IV. UĈENICI
Ĉlanak 14.
Učenici mogu boraviti u Školi u vrijeme koje je određeno za nastavu i ostale oblike odgojno-obrazovnog rada.
Učenik je dužan doći u Školu najkasnije 10 minuta prije početka nastave, a napustiti Školu najkasnije 15 minuta nakon završetka školskih obveza.
Ĉlanak 15.
Učenik je dužan:
kulturno se ponašati za vrijeme boravka u Školi i izvan nje
održavati čistima i urednima prostore Škole
pridržavati se Kodeksa oblačenja koji je sastavni dio ovoga Pravilnika
nakon dolaska u Školu odjevne predmete i osobne stvari odložiti u garderobni ormarić
mirno ući u učionicu najmanje pet minuta prije početka nastave i pripremiti se za rad
prigodom ulaska učitelja ili ravnatelja ustati ako učitelj ne odredi drukčije i uz dopuštenje učitelja sjesti
uljudno se odnositi prema učiteljima i drugim radnicima Škole.
Ĉlanak 16.
Na znak za početak nastave učenici su obvezni biti na svojim mjestima i pripremiti pribor za rad.
Svaki učenik ima svoje mjesto rada, koje može promijeniti samo uz dopuštenje razrednika.
U kabinet učenici ulaze zajedno s učiteljem.
Ĉlanak 17.
Učenici koji su zakasnili na nastavu pričekat će, u predvorju škole, početak sljedećega sata.
Ĉlanak 18.
Tijekom nastave učenici ne smiju razgovarati, šaptati, dovikivati se, prepirati i šetati po razredu. Učenik koji želi nešto pitati ili priopćiti, treba svoju namjeru pokazati dizanjem ruke.
Učenik kojega je učitelj prozvao, dužan je ustati.
Ĉlanak 19.
Učitelj ne smije za vrijeme nastave slati učenika izvan prostora Škole ili ga kažnjavati udaljavanjem iz učionice.
Ĉlanak 20.
Mobitel, MP3, MP4 i drugi slični uređaji mogu se odložiti u garderobne ormariće ili neko drugo prikladno mjesto i koristiti za vrijeme odmora, prije i poslije nastave i drugih školskih aktivnosti.
3
Ĉlanak 21.
Učenici ne ulaze bez dopuštenja u zbornicu, ured ravnatelja, pedagoga i tajnika. Ako trebaju učitelja, s njim mogu razgovarati u hodniku.
Ĉlanak 22.
Učenici imaju pravo na veliki odmor i male odmore između nastavnih sati. Mali odmor traje pet minuta, a veliki odmor 10 minuta.
Veliki odmor, kada to dopuštaju vremenske prilike, učenici provode na školskom dvorištu uz nazočnost dežurnih učitelja.
Ĉlanak 23.
Kod napuštanja učionice učenici moraju ponijeti svoje stvari.
Škola nije odgovorna za nestanak stvari i novca učenika za vrijeme njihova boravka u Školi.
Ĉlanak 24.
U razrednom odjelu tjedno se određuju dva redara.
Redari:
dolaze 15 minuta prije početka nastave, pregledaju učionicu i o uočenim nepravilnostima ili oštećenjima izvješćuju dežurnog učitelja
pripremaju učionicu za nastavu, brišu ploču i donose prema potrebi nastavna sredstva i pomagala
izvješćuju dežurnog učitelja o nenazočnosti učitelja na nastavi
prijavljuju učiteljima početkom svakoga nastavnog sata nenazočne učenike
izvješćuju o nađenim predmetima učitelja, a predmete (knjige, bilježnice, olovke, odjeću, nakit i sl.) odnose spremačicama, u ured pedagoga ili tajništvo
nakon završetka nastave posljednji napuštaju učionicu uz prethodnu provjeru ispravnosti učionice, oštećenja zidova, klupa, stolaca i ostaloga inventara te o uočenim oštećenjima izvješćuju dežurnog učitelja ili tajnika.
Ĉlanak 25.
Za vrijeme odmora jedan od redara obvezno mora biti u učionici i održavati red.
Svakog učenika koji se ne pridržava reda, redar je ovlašten prijaviti dežurnom učitelju.
Ĉlanak 26.
Redare iz članka 24.ovoga Pravilnika određuje razrednik prema abecednom redu ili prema odluci Učiteljskog vijeća.
Ĉlanak 27.
Knjige posuđene u knjižnici učenik je obvezan čuvati i neoštećene pravodobno vratiti.
Ĉlanak 28.
Učenici su odgovorni za štetu koju učine na imovini Škole prema općim propisima obveznog prava.
Ĉlanak 29.
Za učenike putnike vrijedi Protokol o ponašanju učenika putnika tijekom vožnje u autobusu koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.
V. DEŢURSTVA
Ĉlanak 30.
U Školi za vrijeme rada dežuraju učitelji i spremačice.
Raspored i obveze dežurnih učitelja određuje ravnatelj.
Raspored dežurstava objavljuje se na oglasnoj ploči Škole.
Ĉlanak 31.
Mjesto i trajanje dežurstva određuje ravnatelj.
4
Ĉlanak 32.
Dežurna spremačica:
odobrava ulazak u Školu roditeljima, skrbnicima i drugim osobama i o tome vodi evidenciju
daje potrebite obavijesti građanima
označava zvonom početak i kraj sati prema rasporedu zvonjenja.
VI. KRŠENJE KUĆNOG REDA
Ĉlanak 33.
Postupanje prema odredbama ovoga pravilnika sastavni je dio radnih obveza radnika i učenika Škole.
Radnik koji postupi suprotno odredbama ovoga pravilnika, odgovoran je za težu povredu radne obveze.
Učenik koji postupi suprotno odredbama ovoga pravilnika, odgovoran je prema općim aktima Škole.
Osobu koja za vrijeme boravka u Školi krši unutarnji red, dežurni učitelj ili spremačica udaljit će iz prostora Škole.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Ĉlanak 34.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja na oglasnoj ploči Škole.
Ĉlanak 35.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kućnom redu (Klasa: 602-02/01-01/; Urbroj: 2158-12-02-01-1) od 29. listopada 2001.g.
Klasa: 012-04/08-01/1
Urbroj: 2158-12-08-01-1
Osijek, 30. siječnja 2008. g.
Predsjednik školskog odbora:
_______________________
(Ksenija Moguš, prof.)
Ravnatelj:
_____________________________
(Josip Mandurić, dipl.teol., dipl.iur.)
Ovaj pravilnik objavljen je na oglasnoj ploči Škole dana 31. siječnja 2008.g
Nema komentara:
Objavi komentar